نقاشی ساختمان با نازل ترین قیمت چهت اطلاعات بیشتر با شماره ی : 09354050910 تماس حاصل فرمایید و اعلام کنید که از طرف سایت زنگ زده اید

تومان

نقاشی ساختمان با نازل ترین قیمت چهت اطلاعات بیشتر با شماره ی : 09354050910 تماس حاصل فرمایید و اعلام کنید که از طرف سایت زنگ زده اید

تومان


نوشته شده توسط : علی

یکی از دوستان سوال کرده اند:

سلام . زنی هستم 40 ساله اوایل ازدواجم خیلی به همسرم علاقه داشتم و از روابط جنسی مون لذت میبردیم اما فعلا از روابط جنسی لذت نمیبرم و خیلی هم سرد مزاج شدم در این مورد مرا راهنمایی کنید.

در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم روابط عاطفی بین زن و شوهر یکی از تاثیر گذارترین عوامل روی روابط جنسی می باشد. هر چقدر این روابط قوی تر باشد رابطه لذتبخش تر و هر چقدر این روابط ضعیف تر باشد لذت از رابطه جنسی کمتر خواهد شد. از نظر فکری و ذهنی زن و مرد دنیای متفاوتی دارند و همین باعث می شود تا سو تفاهماتی بین زن و مرد در زندگی شکل بگیرد. هر چقدر ارتباط کلامی زن و مرد بیشتر باشد و راحت تر حرف بزنند و سو تفاهم را مطرح و حل کنند رابطه بیشتر تقویت می شود و پیوند محکمتری بین ایشان شکل می گیرد و هر چقدر ارتباط کلامی کمتر باشد و سو تفاهمات ایجاد شده  کمتر مطرح شود این اختلاف حل نشده و پیچیده تر نیز می شود و روابط به سردی می گراید. توجه به خواستها و نیاز های یک زن و شوهر باعث می شود تا در روابط بین فردی صمیمیت بیشتری احساس کنند و روابط گرمتری داشته باشند و هر چقدر این توجه کمتر شود صمیمیت کمتر شده و افراد در کنار هم خود را غریبه تر می بینند.

در اصول رابطه جنسی صحیح گفته ام که دوسویه بودن رابطه اهمیت دارد و یک بخش مهم از این دوسویه بودن همین روابط عاطفی است یعنی زن و شوهر باید به هم و خواستهای هم توجه داشته باشند. زن و شوهری که از لحاظ عاطفی مشکل دارند نمی توانند در رابطه جنسی این اصل را رعایت کنند. در رابطه جنسی وقتی مشکل عاطفی ایجاد می شود زن روح خود را از رابطه کنار می کشد ولی جسم خود را در رابطه قرار می دهد و مرد نیز کاملا متوجه این عدم حضور می شود و رابطه را به سرعت به پایان می برد و زن ارضا شدن یا ارگاسم شدن را نیز تجربه نمی کند و به تدریج زن جسم خود را نیز از رابطه کنار می کشد و به سردی می گراید. برای بهبود وضعیت باید هر دو نفر تلاش کنند و سو تفاهمات ایجاد شده را مطرح کنند و نگذارند روابط به سردی گراید.

گاهی اوقات نیز رابطه عاطفی خوب است ولی مرد نمی تواند رابطه را به خوبی پیش ببرد و زن را در حین رابطه به ارگاسم برساند و زن نیز تلاشی برای به ارگاسم رسیدن نمی کند یا مشکل را با مرد مطرح نمی کند. حتی به دلیل تغییرات هورمونی ممکن است مخاط واژن زن خشک باشد و مقاربت یا نزدیکی دردناک شود که در این مواقع با استفاده از ژل لوبریکانت می توان رابطه را بهبود بخشید و مشکل را حل کرد.

این دوست عزیز باید برای بهبود رابطه با همسرش به روابط عاطفی خود توجه نماید و در ابتدا تلاش کند تا روابط عاطفی با همسر بهبود یابد و بعد اگر مشکلی در روابط جنسی وجود داشت با اصلاح روش رابطه جنسی و رعایت اصول رابطه جنسی صحیح مساله و مشکل حل خواهد شد.



:: موضوعات مرتبط: پاسخ به سوالات شما ( عدم ارضاء در روابط جنسی و سردی جنسی ) , ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد